1

Téma: borelioza + mykoplazmy

Zdravim. Rada by som sa s Vami poradila o nejakej alternativnej liecbe. Trpim chronickymi migrenami, teplotami, unavou a dost castymi zapalmi obliciek. Bola mi diagnostikovana borelioza, mykoplazmy pneumonie, ako aj vyrazna imunodeficiencia. Popri tom som trpela aj zlatym stafylokokom, herpesom a mala som aj pseudomonas. Presla som sialenymi antibiotickymi liecbami, trojkombinacie na 3mesiace, potom dalsi mesiac nieco ine a tak dookola + Plaquenil ku vsetkym moznym antibiotikam + immunor. Nic z toho nezabralo, borelie i mykoplazmy pneumonie su este vyssie ako boli pred liecbou. Nedavno sa lekar vyjadril ze to bude Lupus a boli odobrate vzorky. Vraj bude nutne nasadit Plaquenil, prednison, endoxan a dlhy pobyt v nemocnici.

Vsetko to zacalo ked som mala 19 rokov, bola som dost aktivna studentka VS privirabajuca si modelingom. Teraz mam 22 a ich liecba ma zatial posunula na tolko ze su dni ked sa nedokazem postavit z postele a moja vaha beha z 45kg na 65kg a spat (pri vyske 182 cm).

Citala som  Vase rady (extrakt z olivovych listov a astragalus mi velmi pomoholi pri herpese). Bola by som rada ak by ste mi mohol poradit kombinacie doplnkov kt. by som mohla uzivat a taktiez kde ich zohnat kym ma nasadia na "klasicku liecbu". Nerada by som si sama nakombinovala doplnky kt. ucinok by sa mohol navzajom rusit.

Dakujem.



2

Re: borelioza + mykoplazmy

Borelioza sa obvykle nedolieci a zostava v tele, cim sa celkove znizi imunita a nasleduju rozne sekundarne infekcie.Ja som mal osobne uspech pri viacerych dlhodobym branim extraktu z olivovych listov v pomerne vysokych davkach, tj 3x300 mg oleuropeinu. Samento tak isto dlhodobo brane ma podla viacerych lekarov tie iste ucinky na mykopazmicku formu boreliozy, ktora prezije atb.



3

Re: borelioza + mykoplazmy

No u mna ale vychadzaju uz 3.rok pozitivne protilatky neustale na novu infekciu, myslim ze su to IgM???...